marți, 7 decembrie 2010

El...sau Noi?

Ora 3...de ce mereu incep cu o ora?Nu stiu poate doar pt ca timpul ma reprezinta,poate!Oricum nu despre timp vreau sa vorbesc,nu,astazi vorbesc despre El...sau noi!Depinde cum vrei sa privesti situatia.Din punctul meu de vedere e doar El din punctul lui de vedere suntem Noi.Am fost,suntem si vom fi .Interesant e ca fiecare dintre noi are o parere diferita despre relatia ce o ducem,eu tind sa cred ca El imi este doar un prieten[desi candva a fost mai mult de atat]/El crede...multe!In primul rand zice ca "a trecut printr-o faza proasta" ceea ce a dus la o schimbare din partea mea fata de el si fata de relatia noastra si spera...crede...stie ca noi inca vorbim.Se enerveaza la fiecare gest care il fac fata de o pers de sex opus,se oftica daca ies in oras si totusi NU FACE NIMIC!Bine recunosc ma irita faptul ca El e un Dobitoc!!!insa nu cedez.Stiu,o dau in romantisme,ce sa fac sunt o fire "romantica"(vorba unui prieten).In fapt nu cred ca ma inteleg,nici macar eu care vorba aceea "sunt cu mine de 16 ani".

Un comentariu:

  1. Daca nu stergeti fotografia va dau report. Imi apartine aceasta fotografie.
    Sau puneti link catre blogul meu.
    www.cutiacufotografii.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere